Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 ) النصر

اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

روش خاص رونالدو براي فرار از استرس؛ اين كار را كنيد…

كريستيانو رونالدو در ماه فوريه جشن تولد 39 سالگي خود را برگزار كرد. با اين حال، هيچ نشانه‌ اي از خستگي و فرسودگي در ساق پاي اين ستاره بزرگ پرتغالي ديده نمي‌ شود و او همچنان با پيراهن النصر مي‌ درخشد. طبق گزارش هاي اخير، رونالدو در فصل جاري بيش از 50 گل به ثمر رسانده است.

تا بار ديگر نشان دهد كه اي بي تي 90 مي‌ تواند تا اطلاع ثانوي مانند يك ستاره فوتبال بازي كند. او در حال سپري كردن يك فصل موفق در عربستان است و به زودي به عنوان كاپيتان تيم ملي پرتغال در يورو 2024 شركت خواهد كرد.

رونالدو امروز در يكي از برنامه‌هاي شركت Whoop توضيحات جالبي درباره روش‌ هاي خود براي فرار از استرس و رسيدن به آرامش ارائه كرد. اين شركت كه ستاره پرتغالي به عنوان سفير جهاني آن فعاليت مي‌ كند، به اين موضوع پرداخت.

روش رفع استرس رونالدو

رونالدو در پاسخ به سوالي درباره چگونگي مديريت فشارهاي ناشي از شهرت و حرفه‌ اي بودن در فوتبال، توضيح داد: "فقط يك چيز براي من بسيار مهم است. من از ساعت 10 يا 11 شب با هيچ‌ كس صحبت نمي‌ كنم. تلفنم خاموش مي‌ شود و اصلاً از آن استفاده نمي‌ كنم.

دوست ندارم آخر شب‌ ها با كسي صحبت كنم چون آرامش ذهني‌ ام را به هم مي‌ ريزد. پس از ساعت 10 شب به بعد با من تماس نگيريد." اين ستاره بزرگ پرتغالي در ادامه اشاره كرد كه براي زندگي‌ اش برنامه‌ اي دارد كه به شدت به آن پايبند است. رونالدو مي‌ گويد سال‌ها است كه اين برنامه را رعايت مي‌ كند و به همين دليل وقتي وارد زمين چمن مي‌ شود، هميشه در بهترين وضعيت ممكن قرار دارد.


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاریخ : 1403/2/26  | ۱۸ | نویسنده : worldsportdnews |
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.