Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 ) تهران

اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

گزينه فصل بعد استقلال در تهران رويت شد

در آخري لقا از هفته بيست و هفتم ليگ خوب فوتبال ايران خودمختاري تهران كامروا شد در زورخانه نجات و نهايت يك بر پوچ آهن خوزستان را از قبل روي بردارد . اين ملاقات در شرايطي كه به اختتام نوبت و اوايل بازارچه گفته و انتقالات تابستان حوالي مي شويم ، با يك همزباني لايق نكته همراه بود.

غيرمترقب كه روبرتو تورس سايت بت با شارژ كم بازيكن اسپانيايي اكيپ گل گوهر سيرجان با منتشر يك استوري شمار زد . در شرايطي كه با ظهور جوانمرد نكونام در باند خودمختاري در تابستان امسال شايعاتي تناسب به وجود روبرتو تورس در كلوپ آزادي گفته تبديل شده شد منتها اين منعكس حالت نگرفت.

اين موقع اين بازيكن اسپانيايي كه پيشينه گيم در اكيپ پولاد خوزستان با وجود كريم نكونام را مي كند در ورق خصوصي شخص از تماشاي گيم خودمختاري و پولاد خوزستان با جايگاه مكاني تهران يك استوري متفرق شود تا به شايعات هجران از گل گوهر پاچين بزند.

گزينه فصل بعد استقلال

روبرتو تورس هافبك آفريننده سيرجاني ها در اين وقت يكي از چهره هاي اثرگذار اين گروه بوده و ميثاق يك ساله او ، اين ظن را به وجود مي آورد تا به منظور ليگ بيست و چهارم او را با پوشش ديگري در فوتبال ايران نگاه كنيم.

او در ليگ امسال هم با ۵ گل و ۶ بار گل از ديد آماري فعل بيش بخشش را به عرضه گذاشته و از بازيكنان با حال بروني فوتبال ايران به حساب‌آمده مي شود .


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاریخ : 1403/2/26  | ۱۶ | نویسنده : worldsportdnews |
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.