Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 ) لاليگا

اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

آديداس پاي كروس را طلا گرفت

آديداس عرفاً از استوك هاي نوين گلخن‌تاب كروس رونمايي نمود . كروس كه به منظور 10 سال ، كفش هاي خاطره انگيز Adidas Adipure 11 pro به رنگ سپيد - آبي و با خط هاي قره را مي پوشيد.

قرار شده عن‌ قريب با استوك هايي طلايي رنگ بت فوراد وارد مستطيل سبز بشود . اين توليد آديداس ، PRO TK 11 اسم خواهد داشت كه امضاي كوكب آلماني همان ته آن نظر مي شود . در امتداد پرتره هاي خوشگلي از گلخن‌ تاب كروس در جريان اين رونمايي ديدن مي كنيد.

كفش طلاي آديداس براي كروس

توني كروس يكي از بهترين بازيكناني است كه در اين بازي بازي مي كند - واقعيتي كه هرگز نبايد در آن شك كرد - و هافبك قصد دارد فصل 23/24 را با كمك به رئال مادريد براي بردن پانزدهمين ليگ قهرمانان اروپا به پايان برساند.

با اين حال، در طول زندگي حرفه اي خود، او مترادف با يك بوت شده است: adidas 11Pro. تا جايي كه اين دو اكنون ذاتاً به هم مرتبط هستند و بين‌الملل آلماني آن را به پرافتخارترين كفش تاريخ فوتبال تبديل كرده و تا به امروز چهار عنوان قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را در حالي كه آن‌ها را بر تن كرده بود، به دست آورده است.


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاریخ : 1403/2/26  | ۱۶ | نویسنده : worldsportdnews |
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.