اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

اسطوره استقلال: پرسپولیس قهرمان شود هم خوشحال می شوم!

حسن روشن، پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن سابق تیم استقلال تهران، در گفت‌ و گویی با خبرنگاران درباره سفر به تبریز گفت: "دلیل این سفر مراسم سالگرد رضا حسن‌ زاده است که از بچه‌ های خوب ما بود.

او شاگرد ما بود و افتخار داشتیم که با او بلک جک کار کنیم. با کمال میل آمدم و حتی با اینکه عمل جراحی داشتم، اما با اشتیاق به اینجا آمدم. از تبریزی‌ ها و به‌ ویژه رسول خطیبی بابت تدارک این مراسم تشکر می‌ کنم. یادش گرامی باد.

این سیزدهمین سالگرد است و به همین مناسبت یک بازی هم انجام می‌ دهیم." به نقل از ورزش سه، او ادامه داد: "لیگ ما تا چند هفته خیلی ضعیف بود و لیگی نبود که الان داریم.

تقسیم‌ بندی جدول فوتبال ایران را نشان می‌ دهد و لیگ ما که باید پرسپولیس و استقلال در آن بالا باشند، نشان‌ دهنده پیشرفت فوتبال ایران است.

اکنون این رقابت باعث شده فوتبالمان جذاب‌تر شود. تراکتور و سپاهان مدعیان دیگری هستند که صحبت می‌ شود، ولی این به خاطر جذب بازیکنان خوب و هزینه‌ هاست که اصلاً ملاک نیست."

خوشحالی اسطوره استقلال از قهرمانی پرسپولیس

روشن تاکید کرد: "از رتبه چهارم به بعد در این جدول که می‌ بینید، سطح پایین‌تری از تراکتور و سپاهان دارند. این لیگ نشان‌ دهنده وضعیت سلامتی فوتبال ایران است.

دیدیم که سپاهان، فولاد و استقلال خوزستان در لیگ قهرمان شدند، ولی این قهرمانی‌ ها نمکی نداشته‌ اند. همیشه باید استقلال و پرسپولیس اول شوند تا فوتبال گرم شود و مردم بهتر فوتبال را دنبال کنند.

پیش‌ بینی من قهرمانی استقلال است، اما فوتبال واقعاً بی‌ رحم است. فوتبال اتفاقاتی را در خود جای می‌ دهد که قابل پیش‌ بینی نیست. دلیل قهرمانی استقلال این است که این تیم چند هفته قبل مقابل تراکتور شکست خورد و پرسپولیس هم از طرف دیگر سپاهان را برد.

استقلال تساوی کرد، اما پرسپولیس نبرد و مساوی کرد و این یعنی باید استقلال قهرمان شود. یکی از محاسن فصل استقلال این است که این تیم ستاره ندارد.

ان‌ شاء الله با تغییرات و تقویت‌ های آینده که در اداره استقلال صورت می‌ گیرد، شرایط بهتر شود." بازیکن سابق استقلال درباره تیم نکونام گفت: "افتخار است که هواداران استقلال خوشحال شوند و اگر پرسپولیس هم قهرمان شود خوشحال می‌ شوم.

چون قرار بر تعصب خشک و خالی نیست. فوتبال ایران مریض است و از زیر بنا ایراد دارد. ان‌ شاءالله با حضور عبدی در تیم جوانان دوران خوبی در پیش داشته باشیم."


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: استقلال، حسن روشن، پرسپولیس، قهرمانی پرسپولس، اسطوره استقلال،


تاریخ : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۲:۱۸:۰۷ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.