اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

کارخانه بازیکن سازی پرسپولیس در دست تغییر

تغییرات در تیم‌ های پایه و آکادمی باشگاه پرسپولیس از زمان مدیریت سمیعی و شکوری، معاون وقت باشگاه، آغاز شد. آن‌ ها درصدد تغییرات در تیم‌ های پایه و تزریق انرژی جدید به آکادمی باشگاه بودند.

در ابتدای این اقدامات، محسن خلیلی به عنوان مدیر آکادمی انتخاب شد و در تیرماه 1400 برنامه 5 ساله‌ ای به باشگاه ارائه داد که حالا سه سال از آن زمان گذشته است.

تیم‌ های پایه در بدو حضور خلیلی با مشکلات بسیاری در زمینه بازی بوم زمین تمرین، امکانات و مسائل سخت‌ افزاری مواجه بودند. بازیکنان در زمینه خوابگاه و سایر نیازهای اولیه مشکلات زیادی داشتند.

یکی از اصلی‌ ترین مشکلات به این نکته بازمی‌ گشت که زمین تمرین و مسابقه تیم‌ های پایه در دست پیمانکار بود. اما پس از مدتی، زمین درفشی‌ فر از پیمانکار گرفته شد و دغدغه‌ هایی مانند توپ تمرینی و آب معدنی نیز با این تغییر برطرف شد و شرایط برای تیم‌ های پایه و مربیان‌ شان بهبود یافت.

در سال اول، تنها خروجی تیم‌ های پایه پرسپولیس ابوالفضل سلیمانی بود که به شکل قرضی به تیم آلومینیوم اراک انتقال یافت. اما در سال دوم و سوم، شرایط بهتر شد و چندین بازیکن از تیم‌ های پایه به تیم‌ های دیگر انتقال یافتند.

نمونه بارز این خروجی‌ ها حضور بازیکنان نوجوان و جوان پرسپولیس در تیم‌ های ملی نوجوانان و جوانان بود. به عنوان مثال، سمیر حبوباتی به تیم ملی نوجوانان رفت و در زمان مربیگری مرفاوی در تیم ملی جوانان، بازیکنانی مانند حسین حاجی‌ زاده و علیرضا عنایت‌ زاده در این رده ملی بازی کردند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: بازیکن پرسپولیس، پرسپولیس، کارخانه بازیکن سازی پرسپولیس، ابوالفضل سلیمانی، سمیر حبوباتی،


تاریخ : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۲:۲۴:۳۸ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.