اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

افشای فساد گسترده در دومین تیم لیگ برتری

پس از انتشار زوایای جدیدی از فساد مالی در باشگاه مس رفسنجان و ورود مراجع قضایی به این پرونده، مهدی تاج که برای حضور در کنگره فیفا به تایلند سفر کرده است.

از همانجا تصمیم به برکناری خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران، و سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات لیگ، گرفت. افشاریان در شرایطی از مسئولیت سایت شرط بندی تخته نرد خود برکنار شد که علاوه بر ریاست کمیته داوران، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز بود که همین امر تبعاتی برای مهدی تاج و فدراسیون فوتبال به همراه خواهد داشت.

پرونده فساد مالی در باشگاه مس رفسنجان نه تنها به راهروهای فدراسیون فوتبال بلکه به سازمان لیگ نیز ربط پیدا کرده بود. سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، مجبور به استعفا شد و حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ، با آن موافقت کرد و کشوری‌ فرد، دبیر فعلی، را تا اطلاع ثانوی جایگزین مهدی کرد.

در حالی که رسیدگی به پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان ادامه دارد و هنوز زوایای کامل آن بررسی نشده، اطلاعات جدیدی نشان می‌ دهد که در یکی دیگر از باشگاه‌ های لیگ برتری فساد گسترده‌ ای رخ داده است که در آن نیز رد پای یک مدیر فوتبالی دیده می‌ شود و به زودی او نیز از مسئولیتش برکنار خواهد شد.

پرونده فساد در این باشگاه لیگ برتری شهرستانی به جریان افتاده و بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، چندین میلیون دلار به صورت غیرقانونی در این باشگاه جابجا شده است.

فساد در دومین باشگاه لیگ برتری در شرایطی وارد رسیدگی قضایی شده که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، از نهادهای نظارتی خواسته است که به طور جدی و دقیق این پرونده را بررسی کرده و با متخلفان برخورد کنند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۸:۳۰ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.