اخبار و حواشي داغ ورزشي

اخبار و حواشي داغ ورزشي

اخبار و حواشي داغ ورزشي

هلي‌كوپتر حامل رئيسي هنوز پيدا نشده است

هنگامي كه مقامات ايران ساعت‌ ها پس از محو شدن بالگرد از رادار به دنبال آن بودند، سازمان نجات و امداد تركيه اعلام كرد كه به دنبال درخواست تهران، يك پهپاد آكينجي همراه با 32 كوهنورد امدادگر و 6 خودرو براي يافتن لاشه هليكوپتر به محل حادثه اعزام شده‌ اند.

همزمان با عمليات جستجو معتبرترين كازينو آنلاين فارسي، خبرگزاري آناتولي تركيه تصاوير زنده از دوربين پهپاد را منتشر كرد. بيش از 2 ميليون نفر توانستند به طور همزمان اين صحنه‌ ها را از طريق اينترنت مشاهده كنند.

به گزارش خبرگزاري رسمي تركيه، در ساعات مياني شب، پهپاد توانست با دوربين حرارتي خود موقعيت دقيق لاشه بالگرد را شناسايي كرده و پس از پايان ماموريت به پايگاه خود در تركيه بازگردد، عليرغم وضعيت نامساعد جوي و باراني منطقه.

سقوط هلي كوپتر رئيسي

در حوادثي كه موجب سقوط هليكوپتر شد، ابراهيم رئيسي، رئيس جمهور ايران، حسين اميرعبداللهيان، وزير امور خارجه، محمدعلي آل‌هاشم، امام جمعه تبريز و مالك رحمتي، استاندار آذربايجان شرقي، جان باختند.

پهپاد آكينجي تركيه، لاشه هليكوپتر حامل ابراهيم رئيسي و حسين اميرعبداللهيان و همراهانشان را در مختصات مشخص‌ شده كشف كرد.

پيرحسين كوليوند، رئيس جمعيت هلال احمر ايران، در گفتگو با تلويزيون دولتي اين كشور از پيدا شدن لاشه هليكوپتر حامل ابراهيم رئيسي و همراهانش در شمال استان آذربايجان شرقي خبر داد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: سقوط هواپيماي رئيسي، سقوط هلي كوپتر رئيسي، سانحه بالگرد رئيسي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۲:۵۹ | نویسنده : ronaldo | نظرات (1)نظرات (1)

اخراج غيرمنتظره شهاب زاهدي در ژاپن!

شهاب زاهدي كه پيش از اين مسابقه در 11 بازي جي ليگ ژاپن 6 گل زده و دو پاس گل داده بود، تلاش داشت تيمش را از شكست نجات دهد و تجربه گلزني مقابل سرزو اوساكا را به دست بياورد، اما اتفاق متفاوتي براي او رخ داد.

مهاجم ايراني آويسپا فوكوكا كه در بازي‌ هاي سايت شرط بندي پوكر گذشته تنها يك كارت زرد در هفته هشتم جي ليگ ژاپن مقابل هيروشيما دريافت كرده بود، در بازي امروز دو بار اخطار گرفت و نتوانست در زمين بماند تا شكست تيمش را جبران كند.

شهاب زاهدي كه در دقيقه 31 بازي امروز مقابل سرزو اوساكا يك اخطار گرفته بود، در دقيقه 61 هم دومين كارت زرد را دريافت كرد و از زمين اخراج شد، تا تيمش در شرايط سختي براي جبران شكست دو گله قرار بگيرد.

با دريافت كارت قرمز در اين ديدار، مهاجم ايراني آويسپا فوكوكا، مسابقه هفته آينده جي ليگ ژاپن مقابل آلبيركس نيگاتا را نيز از دست داد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: شهاب زاهدي، اخراج شهاب زاهدي، ليگ ژاپن، شهاب زاهدي در ژاپن،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۲:۰۱:۱۲ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

پيشنهاد وسوسه‌ انگيز به بيرانوند!

عليرضا بيرانوند در واكنش به خبري مبني بر احتمال غيبتش در اردوي تيم ملي پس از بازي‌ هاي ليگ به دليل درمان مچ دستش، اعلام كرد كه نه‌ تنها در اين فيفا‌دي بلكه در جام‌جهاني 2030 نيز حضور خواهد داشت.

گزارش‌ ها حاكي از آن است كه بيرانوند در روزهاي اخير تلاش زيادي كرده تا درد دستش را پنهان كند و نگذارد اين موضوع رسانه‌ اي شود.

او به همين دليل به خبر تشديد مصدوميتش واكنش دانلود بازي تخته نرد آنلاين شرطي پولي اندرويد نشان داد. با نزديك شدن به نقل و انتقالات تابستاني و پيشنهاد 120 ميلياردي باشگاه تراكتور براي دو فصل به بيرانوند، خبر تشديد مصدوميت او مي‌ تواند به ضررش باشد.

در اين شرايط، به نظر مي‌رسد كه بيرانوند قصد دارد با وجود درد در دستش، در اردوي تيم ملي حضور يابد. اتفاق مشابهي در فيفا‌دي قبلي نيز رخ داد كه باشگاه پرسپوليس مربيان و كادر پزشكي تيم ملي را مقصر دانست، در حالي كه بيرانوند با درد جزئي به اردوي تيم ملي رفته بود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: بيرانوند، پرسپوليس، تيم ملي، باشگاه پرسپوليس، عليرضا بيرانوند،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۴:۵۵ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

افشاي فساد گسترده در دومين تيم ليگ برتري

پس از انتشار زواياي جديدي از فساد مالي در باشگاه مس رفسنجان و ورود مراجع قضايي به اين پرونده، مهدي تاج كه براي حضور در كنگره فيفا به تايلند سفر كرده است.

از همانجا تصميم به بركناري خداداد افشاريان، رئيس كميته داوران، و سهيل مهدي، رئيس كميته مسابقات ليگ، گرفت. افشاريان در شرايطي از مسئوليت سايت شرط بندي تخته نرد خود بركنار شد كه علاوه بر رياست كميته داوران، عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال نيز بود كه همين امر تبعاتي براي مهدي تاج و فدراسيون فوتبال به همراه خواهد داشت.

پرونده فساد مالي در باشگاه مس رفسنجان نه تنها به راهروهاي فدراسيون فوتبال بلكه به سازمان ليگ نيز ربط پيدا كرده بود. سهيل مهدي، مسئول كميته مسابقات سازمان ليگ، مجبور به استعفا شد و حيدر بهاروند، رئيس سازمان ليگ، با آن موافقت كرد و كشوري‌ فرد، دبير فعلي، را تا اطلاع ثانوي جايگزين مهدي كرد.

در حالي كه رسيدگي به پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان ادامه دارد و هنوز زواياي كامل آن بررسي نشده، اطلاعات جديدي نشان مي‌ دهد كه در يكي ديگر از باشگاه‌ هاي ليگ برتري فساد گسترده‌ اي رخ داده است كه در آن نيز رد پاي يك مدير فوتبالي ديده مي‌ شود و به زودي او نيز از مسئوليتش بركنار خواهد شد.

پرونده فساد در اين باشگاه ليگ برتري شهرستاني به جريان افتاده و بر اساس اطلاعاتي كه تاكنون منتشر شده، چندين ميليون دلار به صورت غيرقانوني در اين باشگاه جابجا شده است.

فساد در دومين باشگاه ليگ برتري در شرايطي وارد رسيدگي قضايي شده كه مهدي تاج، رئيس فدراسيون فوتبال، از نهادهاي نظارتي خواسته است كه به طور جدي و دقيق اين پرونده را بررسي كرده و با متخلفان برخورد كنند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۸:۳۰ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

بازيكن پرسپوليس آبروي هم تيمي هايش را برد | واكنش علي دايي : من سال ها تلاش كردم براي تيم كه شما…

فيلمي از همسر سپهر حيدري در فضاي مجازي منتشر شده است كه به دليل محتواي وقيحانه‌ اش نمي‌ توان آن را به اشتراك گذاشت. اين ويديو بازديدهاي زيادي داشته و توجه بسياري را به خود جلب كرده است.

در اين فيلم، آرام جوينده با لباس‌ هاي نيم‌ تنه مي‌ رقصد كه باعث سايت شرط بندي با واريز مستقيم شده بسياري از كاربران، به‌ ويژه هواداران پرسپوليس، خواهان برخورد سپهر حيدري شوند. براي تذكر به اين سلبريتي‌ ها و جلوگيري از بازي با آبروي زنان ايراني، تنها عكس‌هاي سانسور شده‌اي از اين فيلم منتشر مي‌ شود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پرسپوليس، باشگاه پرسپوليس، علي دايي، سپهر حيدري، آرام جوينده،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۲:۳۱:۰۱ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

كارخانه بازيكن سازي پرسپوليس در دست تغيير

تغييرات در تيم‌ هاي پايه و آكادمي باشگاه پرسپوليس از زمان مديريت سميعي و شكوري، معاون وقت باشگاه، آغاز شد. آن‌ ها درصدد تغييرات در تيم‌ هاي پايه و تزريق انرژي جديد به آكادمي باشگاه بودند.

در ابتداي اين اقدامات، محسن خليلي به عنوان مدير آكادمي انتخاب شد و در تيرماه 1400 برنامه 5 ساله‌ اي به باشگاه ارائه داد كه حالا سه سال از آن زمان گذشته است.

تيم‌ هاي پايه در بدو حضور خليلي با مشكلات بسياري در زمينه بازي بوم زمين تمرين، امكانات و مسائل سخت‌ افزاري مواجه بودند. بازيكنان در زمينه خوابگاه و ساير نيازهاي اوليه مشكلات زيادي داشتند.

يكي از اصلي‌ ترين مشكلات به اين نكته بازمي‌ گشت كه زمين تمرين و مسابقه تيم‌ هاي پايه در دست پيمانكار بود. اما پس از مدتي، زمين درفشي‌ فر از پيمانكار گرفته شد و دغدغه‌ هايي مانند توپ تمريني و آب معدني نيز با اين تغيير برطرف شد و شرايط براي تيم‌ هاي پايه و مربيان‌ شان بهبود يافت.

در سال اول، تنها خروجي تيم‌ هاي پايه پرسپوليس ابوالفضل سليماني بود كه به شكل قرضي به تيم آلومينيوم اراك انتقال يافت. اما در سال دوم و سوم، شرايط بهتر شد و چندين بازيكن از تيم‌ هاي پايه به تيم‌ هاي ديگر انتقال يافتند.

نمونه بارز اين خروجي‌ ها حضور بازيكنان نوجوان و جوان پرسپوليس در تيم‌ هاي ملي نوجوانان و جوانان بود. به عنوان مثال، سمير حبوباتي به تيم ملي نوجوانان رفت و در زمان مربيگري مرفاوي در تيم ملي جوانان، بازيكناني مانند حسين حاجي‌ زاده و عليرضا عنايت‌ زاده در اين رده ملي بازي كردند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: بازيكن پرسپوليس، پرسپوليس، كارخانه بازيكن سازي پرسپوليس، ابوالفضل سليماني، سمير حبوباتي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۲:۲۴:۳۸ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

اسطوره استقلال: پرسپوليس قهرمان شود هم خوشحال مي شوم!

حسن روشن، پيشكسوت فوتبال ايران و بازيكن سابق تيم استقلال تهران، در گفت‌ و گويي با خبرنگاران درباره سفر به تبريز گفت: "دليل اين سفر مراسم سالگرد رضا حسن‌ زاده است كه از بچه‌ هاي خوب ما بود.

او شاگرد ما بود و افتخار داشتيم كه با او بلك جك كار كنيم. با كمال ميل آمدم و حتي با اينكه عمل جراحي داشتم، اما با اشتياق به اينجا آمدم. از تبريزي‌ ها و به‌ ويژه رسول خطيبي بابت تدارك اين مراسم تشكر مي‌ كنم. يادش گرامي باد.

اين سيزدهمين سالگرد است و به همين مناسبت يك بازي هم انجام مي‌ دهيم." به نقل از ورزش سه، او ادامه داد: "ليگ ما تا چند هفته خيلي ضعيف بود و ليگي نبود كه الان داريم.

تقسيم‌ بندي جدول فوتبال ايران را نشان مي‌ دهد و ليگ ما كه بايد پرسپوليس و استقلال در آن بالا باشند، نشان‌ دهنده پيشرفت فوتبال ايران است.

اكنون اين رقابت باعث شده فوتبالمان جذاب‌تر شود. تراكتور و سپاهان مدعيان ديگري هستند كه صحبت مي‌ شود، ولي اين به خاطر جذب بازيكنان خوب و هزينه‌ هاست كه اصلاً ملاك نيست."

خوشحالي اسطوره استقلال از قهرماني پرسپوليس

روشن تاكيد كرد: "از رتبه چهارم به بعد در اين جدول كه مي‌ بينيد، سطح پايين‌تري از تراكتور و سپاهان دارند. اين ليگ نشان‌ دهنده وضعيت سلامتي فوتبال ايران است.

ديديم كه سپاهان، فولاد و استقلال خوزستان در ليگ قهرمان شدند، ولي اين قهرماني‌ ها نمكي نداشته‌ اند. هميشه بايد استقلال و پرسپوليس اول شوند تا فوتبال گرم شود و مردم بهتر فوتبال را دنبال كنند.

پيش‌ بيني من قهرماني استقلال است، اما فوتبال واقعاً بي‌ رحم است. فوتبال اتفاقاتي را در خود جاي مي‌ دهد كه قابل پيش‌ بيني نيست. دليل قهرماني استقلال اين است كه اين تيم چند هفته قبل مقابل تراكتور شكست خورد و پرسپوليس هم از طرف ديگر سپاهان را برد.

استقلال تساوي كرد، اما پرسپوليس نبرد و مساوي كرد و اين يعني بايد استقلال قهرمان شود. يكي از محاسن فصل استقلال اين است كه اين تيم ستاره ندارد.

ان‌ شاء الله با تغييرات و تقويت‌ هاي آينده كه در اداره استقلال صورت مي‌ گيرد، شرايط بهتر شود." بازيكن سابق استقلال درباره تيم نكونام گفت: "افتخار است كه هواداران استقلال خوشحال شوند و اگر پرسپوليس هم قهرمان شود خوشحال مي‌ شوم.

چون قرار بر تعصب خشك و خالي نيست. فوتبال ايران مريض است و از زير بنا ايراد دارد. ان‌ شاءالله با حضور عبدي در تيم جوانان دوران خوبي در پيش داشته باشيم."


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: استقلال، حسن روشن، پرسپوليس، قهرماني پرسپولس، اسطوره استقلال،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۲:۱۸:۰۷ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

گل‌ محمدي: پرسپوليسي‌ ها اگر دلشان خنك مي شود فحش بدهند!

يحيي گل‌ محمدي در واكنش به انتقادات هواداران پرسپوليس، در تاريخ 26 ارديبهشت 1395 با خبرورزشي مصاحبه كرد و گفت: "ما در اين مسابقه هيچ چيزي كم نگذاشتيم و با تمام وجود بازي كرديم.

بچه‌ ها از جان مايه گذاشتند و هيچ‌ كس نمي‌تواند به تيم من تهمت كم‌ كاري بزند، ولي واقعاً بازي كردن در گرماي 43 درجه خوزستان دشوار بود.

من از كامنت‌ هاي هواداران پرسپوليس ناراحت نشدم چون دانلود بازي 21 آنلاين به آن‌ها حق مي‌ دهم بابت قهرمان نشدن اين تيم ناراحت باشند. اگر پرسپوليسي‌ ها با فحاشي به من آرام مي‌ شوند هيچ اشكالي ندارد.

صادقانه مي‌ گويم از نظر من قهرمان واقعي اين فصل پرسپوليس است چون با توجه به مشكلاتي كه داشت توانست خودش را از انتهاي جدول تا رتبه دوم بالا بكشد و دربي برگشت را هم ببرد."

نازاحتي يحيي گل محمدي از هواداران

سرمربي وقت ذوب‌ آهن، كه چند روز پس از اين مصاحبه بايد در فينال جام حذفي به مصاف استقلال مي‌ رفت، با انتقاد از تاريخ برگزاري اين بازي گفت: "ما چهار روز قبل از فينال جام حذفي بايد در آسيا بازي كنيم.

پنجم خرداد با العين امارات بازي داريم و نهم خرداد براي ما فينال جام حذفي گذاشتند. اين ظلم آشكار در حق ذوب‌ آهن است و حس مي‌ كنم يك شائبه بزرگ وجود دارد كه عده‌ اي مي‌ خواهند يك جام به استقلال بدهند و اين تيم را قهرمان جام حذفي كنند!"


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: گل‌ محمدي، يحيي گل‌ محمدي، پرسپوليس، باشگاه پرسپوليس،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۲:۱۰:۱۱ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

محروميت مادام‌ العمر داور اروپايي به دليل جشن گرفتن قهرماني با تيم برنده!

فدراسيون فوتبال هلند يك داور را به دليل اقدامات عجيب او به صورت مادام‌ العمر از قضاوت محروم كرد. به گزارش گل، سوژه عجيب اين هفته فوتبال اروپا به هلند مربوط مي‌ شود.

يان اسميت، داور 61 ساله اهل اپمير در شمال هلند، به دليل جشن گرفتن قهرماني با تيم برنده، مادام‌ العمر محروم شد. اين داور در ليگ دسته چهارم هلند بازي بين تيم‌ هاي سنت جورج و اس‌وي دو والكن را قضاوت كرد.

او در طول بازي اسلات به تيم بازنده سه كارت قرمز مستقيم نشان داد و پس از اتمام وقت قانوني، 15 دقيقه وقت تلف شده اعلام كرد. درست پس از اين زمان اضافي طولاني، تيم برنده موفق به زدن گل پيروزي شد.

اما حاشيه‌ هاي عجيب اين بازي به همين‌جا ختم نشد. پس از سوت پايان و مشخص شدن تيم قهرمان، يان اسميت با رفتاري غيرحرفه‌ اي روي سكو حاضر شد، با بازيكنان تيم برنده همخواني كرد و حتي در جشن قهرماني آن‌ ها شركت كرد و جام را با دستانش بالا برد. در پي اين اتفاق، تيم اس‌ وي دو والكن شكايتي به مقامات فوتبال هلند ارائه داد كه منجر به محروميت مادام‌ العمر اين داور شد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: داور، محروميت داوري، ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۲:۰۱:۵۱ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

ابراز علاقه منشوري خواننده زن غير مجاز به عيسي آل كثير

يك خواننده خارجي به مهاجم پرسپوليس آل كثيرعلاقه فراواني دارد. يكي از خواننده‌هاي خانم غيرمجاز كه خارج از كشور زندگي مي‌ كند، پس از گلزني عيسي آل‌ كثير در شهرآورد سال گذشته يك بت مقابل استقلال، با انتشار يك استوري از اين بازيكن تشكر كرد و به نوعي به مهاجم پرسپوليس ابراز علاقه نمود.

خانم “ا” مدعي شده است كه از علاقه‌ مندان به تيم و باشگاه پرسپوليس است. اما اين پايان كار نبود؛ چندي پيش اين خانم دوباره در دايركت بازيكن پرسپوليس حاضر شده و از علاقه‌ اش به پرسپوليس و اين بازيكن پرده برداشته است. به نظر مي‌ رسد داستان علاقه اين خواننده زن به عيسي آل‌ كثير سر دراز دارد و به اين زودي‌ ها تمام شدني نيست!


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: عيسي آل كثير، آل كثير، ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۷:۳۳ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.