اخبار و حواشي داغ ورزشي

اخبار و حواشي داغ ورزشي

اخبار و حواشي داغ ورزشي

حمله عليرضا بيرانوند به يك روزنامه

چند روز اخير شايعاتي در مورد ادامه‌ دار بودن روند درمان مصدوميت مچ دست بيرانوند مطرح شده بود. گفته مي‌ شد كه مگاپاري اين دروازه‌ بان به دليل حساسيت بازي‌ هاي پرسپوليس، تاكنون با درد بازي كرده و بايد پس از پايان ليگ برتر دوباره دوره درمان را طي كند.

همچنين احتمال غيبت او در اردوي تيم ملي نيز مطرح شده بود. اين موضوع واكنش شديد بيرانوند را به دنبال داشت.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: بيرانوند، عليرضا بيرانوند، روزنامه، حمله بيرانوند روزنامه،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۳:۱۲ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

دختر فوتباليستي كه در غزه به شهادت رسيد

حنانه وائل الحاجري، بازيكن فوتبال نوجوان فلسطيني، همراه با خانواده‌ اش در بمباران رژيم صهيونيستي به شهادت رسيد. حنانه در اردوگاه نصيرات زندگي مي‌ كرد. روزنامه اينترنتي فلسطيني "كرونيل" گزارش داده است كه تايني بت vip هدف اصلي نسل‌ كشي صهيونيست‌ ها در غزه، نابودي تمام جنبه‌ هاي زندگي از جمله ورزش در اين منطقه محاصره شده است.

انجمن فوتبال فلسطين هفته گذشته اعلام كرد كه از هفتم اكتبر 2023 تاكنون، حداقل 265 ورزشكار فلسطيني به شهادت رسيده‌ اند. اين آمار برخي از ورزشكاران بسيار جواني كه به‌ طور غيررسمي در فعاليت‌هاي ورزشي مشغول بودند را شامل نمي‌شود. علاوه بر اين، بر اساس آمار فلسطيني‌ها، بيش از 55 ساختمان ورزشي در حملات صهيونيست‌ ها در نوار غزه تخريب شده است.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: فوتباليست، جنگ، غزه، شهادت، حنانه وائل الحاجري،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۵:۵۶:۲۴ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

روش خاص رونالدو براي فرار از استرس؛ اين كار را كنيد…

كريستيانو رونالدو در ماه فوريه جشن تولد 39 سالگي خود را برگزار كرد. با اين حال، هيچ نشانه‌ اي از خستگي و فرسودگي در ساق پاي اين ستاره بزرگ پرتغالي ديده نمي‌ شود و او همچنان با پيراهن النصر مي‌ درخشد. طبق گزارش هاي اخير، رونالدو در فصل جاري بيش از 50 گل به ثمر رسانده است.

تا بار ديگر نشان دهد كه اي بي تي 90 مي‌ تواند تا اطلاع ثانوي مانند يك ستاره فوتبال بازي كند. او در حال سپري كردن يك فصل موفق در عربستان است و به زودي به عنوان كاپيتان تيم ملي پرتغال در يورو 2024 شركت خواهد كرد.

رونالدو امروز در يكي از برنامه‌هاي شركت Whoop توضيحات جالبي درباره روش‌ هاي خود براي فرار از استرس و رسيدن به آرامش ارائه كرد. اين شركت كه ستاره پرتغالي به عنوان سفير جهاني آن فعاليت مي‌ كند، به اين موضوع پرداخت.

روش رفع استرس رونالدو

رونالدو در پاسخ به سوالي درباره چگونگي مديريت فشارهاي ناشي از شهرت و حرفه‌ اي بودن در فوتبال، توضيح داد: "فقط يك چيز براي من بسيار مهم است. من از ساعت 10 يا 11 شب با هيچ‌ كس صحبت نمي‌ كنم. تلفنم خاموش مي‌ شود و اصلاً از آن استفاده نمي‌ كنم.

دوست ندارم آخر شب‌ ها با كسي صحبت كنم چون آرامش ذهني‌ ام را به هم مي‌ ريزد. پس از ساعت 10 شب به بعد با من تماس نگيريد." اين ستاره بزرگ پرتغالي در ادامه اشاره كرد كه براي زندگي‌ اش برنامه‌ اي دارد كه به شدت به آن پايبند است. رونالدو مي‌ گويد سال‌ها است كه اين برنامه را رعايت مي‌ كند و به همين دليل وقتي وارد زمين چمن مي‌ شود، هميشه در بهترين وضعيت ممكن قرار دارد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: رونالدو، كريستيانو، كريستيانو رونالدو، النصر، ليگ حرفه اي عربستان،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۵:۴۲:۰۲ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

تصميم جديد رم درباره خريد سردار آزمون

سردار آزمون كه تابستان گذشته با قرارداد قرضي يك ساله از بايرلوركوزن به رُم پيوست و اين فصل در اين تيم ايتاليايي بازي‌ هاي تأثيرگذاري ارائه داده است، با اخبار جديدي درباره آينده‌ اش مواجه شده است.

پيش از اين گفته مي‌ شد كه مديران باشگاه سايت بازي plinko رُم در نظر دارند او را حفظ كنند، اما اكنون خبرهاي جديد حاكي از تغيير در اين تصميم است. روزنامه ايتاليايي «ايل مساجرو» چاپ رُم گزارش داده كه مديران باشگاه رُم تصميم گرفته‌ اند در پايان قرارداد قرضي فعلي سردار آزمون، بند خريد اين مهاجم ايراني را فعال نكنند.

رم درباره خريد سردار آزمون

باشگاه رم اين گزينه را دارد تا با پرداخت 12.5 ميليون يورو قرارداد سردار آزمون، مهاجم 29 ساله، را دائمي كند. اما اگر اين خبر صحت داشته باشد، او بايد در تابستان آينده به بايرلوركوزن و تيم تحت هدايت ژابي آلونسو بازگردد تا در مورد آينده حرفه‌ اي‌ا ش تصميم‌ گيري شود.

مهاجم تيم ملي فوتبال ايران در اين فصل در 28 بازي براي جالوروسي به ميدان رفته و موفق به ثبت سه گل و چهار پاس گل شده است.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: رم، آس رم، سردار، آزمون، سردار آزمون،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۷:۵۷ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

مقصد بعدي كليان امباپه؟ عربستان سعودي!

عثمان دمبله، وينگر تيم ملي فوتبال فرانسه و باشگاه پاري سن ژرمن، به تازگي ادعاي جالبي در مورد يكي از هم‌تيمي‌هايش در اين دو تيم مطرح كرده است.

چندي پيش، مارسل دسايي در بت ۳۰۳ شبكه بين اسپورت اظهار داشت كه به نظر او، عربستان سعودي بهترين مقصد براي كيليان امباپه است. او معتقد بود كه امباپه مي‌تواند براي يك سال در اين كشور خاورميانه‌ اي بازي كند و درآمد زيادي كسب كند.

حالا عثمان دمبله نيز اين ادعا را تكرار كرده و گفته كه مقصد بعدي كيليان امباپه عربستان خواهد بود. دمبله در پاسخ به سوالي درباره مقصد بعدي امباپه، با لبخندي روي لب و به شكلي شوخ‌ طبعانه گفت:

"كيليان امباپه كجا مي‌رود؟ همانطور كه مارسل دسايي گفت، او به عربستان مي‌ رود."


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: كليان، امباپه، كليان امباپه، عربستان سعودي، ليگ عربستان، پاريس،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۸:۱۹ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

بازيكن بارسلونا هم تيمي لژيونر ايراني شد

رافا موخيكا، مهاجم و وينگر 19 ساله‌ اي كه در آكادمي مشهور بارسلونا، لاماسيا، پرورش يافته است، اكنون يك گام بزرگ در مسير حرفه‌ اي خود برداشته است. او كه سابقه بازي در تيم بارسلونا را نيز دارد، براي كسب تجربه به باشگاه آروكاي پرتغال پيوست و توانست در جدول گلزنان ليگ پرتغال به رتبه سوم برسد. اين موفقيت‌ ها او را به يكي از بازيكنان مطرح ليگ پرتغال تبديل كرده است.

امروز، موخيكا به طور رسمي با باشگاه betforward بدون فيلتر السد قطر قرارداد امضا كرد و در فصل آينده همبازي حزباوي در اين تيم خواهد بود. پيوستن به السد قطر مي‌ تواند فرصتي براي ادامه پيشرفت و نمايش توانايي‌ هاي بيشتر او در سطح بالاتري از فوتبال باشد. اين انتقال براي موخيكا و همچنين براي السد قطر مي‌تواند شروع يك همكاري موفق و پرثمر باشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: بارسلونا، لژيونر، رافا، موخيكا، رافا موخيكا،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۱:۴۲ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

آديداس پاي كروس را طلا گرفت

آديداس عرفاً از استوك هاي نوين گلخن‌تاب كروس رونمايي نمود . كروس كه به منظور 10 سال ، كفش هاي خاطره انگيز Adidas Adipure 11 pro به رنگ سپيد - آبي و با خط هاي قره را مي پوشيد.

قرار شده عن‌ قريب با استوك هايي طلايي رنگ بت فوراد وارد مستطيل سبز بشود . اين توليد آديداس ، PRO TK 11 اسم خواهد داشت كه امضاي كوكب آلماني همان ته آن نظر مي شود . در امتداد پرتره هاي خوشگلي از گلخن‌ تاب كروس در جريان اين رونمايي ديدن مي كنيد.

كفش طلاي آديداس براي كروس

توني كروس يكي از بهترين بازيكناني است كه در اين بازي بازي مي كند - واقعيتي كه هرگز نبايد در آن شك كرد - و هافبك قصد دارد فصل 23/24 را با كمك به رئال مادريد براي بردن پانزدهمين ليگ قهرمانان اروپا به پايان برساند.

با اين حال، در طول زندگي حرفه اي خود، او مترادف با يك بوت شده است: adidas 11Pro. تا جايي كه اين دو اكنون ذاتاً به هم مرتبط هستند و بين‌الملل آلماني آن را به پرافتخارترين كفش تاريخ فوتبال تبديل كرده و تا به امروز چهار عنوان قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را در حالي كه آن‌ها را بر تن كرده بود، به دست آورده است.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آديداس، كروس، استوك، كفش چمني، توني كروس، رئال مادريد، لاليگا،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۱:۲۵ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

استوري معنادار بيرانوند بعد از پيروزي استقلال

عليرضا بيرانوند دروازه بان ملي پوش پرسپوليس كه تيمش مسابقه نزديكي با آزادي به منظور پهلواني خواهد داشت پس از نجاح امشب آبي پوشان و از دست بخشيدن يك بار ديگر پيشوا پيامي را در فضاي مجازي انتشار نمود .

بيرانوند با منتشر سايت هاي شرط بندي كلاهبردار عكسي از بازيكنان پرسپوليس در صفحه شخصي اينستاگرامش نوشت : « نتيجه نداد، ادامه بده...نتيجه داد، ادامه بده... نتيجه عالي شد، باز هم ادامه بده...استمرار رمز موفقيت است »


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: استوري، بيرانوند، استقلال، پرسپوليس، عليرضا بيرانوند،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۰:۵۶ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

شرط اورونوف براي ماندن در پرسپوليس

راندمان مرغوب پرسپوليس در نيمه نوبت دوم در تفهيم موجب مراجعت اين دسته به مسابقه پهلواني زمان سيال ليگ عالي شد كه اوسمار ويه را ارشاد اين اكيپ را با جمع گرديدن بازيكناني همچون اوستون ارونوف ، عبدالكريم صباحت و محمد خدابنده لو بر تقبل گرفت.

بازي هاي ثنا بهترين سايت بت ايراني برانگيز ارونوف بازيكن گروه مربوط به ملت ازبكستان با تأثير سر راست گلزني و بازي سازي هاي او همراه شد تا اين بازيكن بي‌نهايت پگاه جايگاه خويش را در وسط طرفداران پرسپوليس ديده بسازد تا آنها محبت به دنباله ظهور او داشته باشند.

شرط اورونوف

ارونوف به منظور هنگام مستقبل باز با پرسپوليس عهدنامه مي نمايد كه پول آن باز از كنار تخمين زده مي شود شده است ولي در صورتيكه معهد نتواند تعهدات مالي موعد روان او را پرداخت ادا كند مي تواند موافق روش انتقال و انتقالاتي فيفا با عدم دانلود اجرت دو ماهه خودتان از اين باند متفاوت بشود.

قانع صوفي مديرعامل كلوب پرسپوليس همان با آگهي از اين مبحث تا كنون جلوگير از تاخير پرداختي به اين بازيكن تبديل شده بوده است تا ارونوف فعلا متقبل به احترام قراردادش با پرسپوليس مي بود .


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اورونوف، پرسپوليس، تيم پرسپوليس، ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۴:۵۱ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)

گزينه فصل بعد استقلال در تهران رويت شد

در آخري لقا از هفته بيست و هفتم ليگ خوب فوتبال ايران خودمختاري تهران كامروا شد در زورخانه نجات و نهايت يك بر پوچ آهن خوزستان را از قبل روي بردارد . اين ملاقات در شرايطي كه به اختتام نوبت و اوايل بازارچه گفته و انتقالات تابستان حوالي مي شويم ، با يك همزباني لايق نكته همراه بود.

غيرمترقب كه روبرتو تورس سايت بت با شارژ كم بازيكن اسپانيايي اكيپ گل گوهر سيرجان با منتشر يك استوري شمار زد . در شرايطي كه با ظهور جوانمرد نكونام در باند خودمختاري در تابستان امسال شايعاتي تناسب به وجود روبرتو تورس در كلوپ آزادي گفته تبديل شده شد منتها اين منعكس حالت نگرفت.

اين موقع اين بازيكن اسپانيايي كه پيشينه گيم در اكيپ پولاد خوزستان با وجود كريم نكونام را مي كند در ورق خصوصي شخص از تماشاي گيم خودمختاري و پولاد خوزستان با جايگاه مكاني تهران يك استوري متفرق شود تا به شايعات هجران از گل گوهر پاچين بزند.

گزينه فصل بعد استقلال

روبرتو تورس هافبك آفريننده سيرجاني ها در اين وقت يكي از چهره هاي اثرگذار اين گروه بوده و ميثاق يك ساله او ، اين ظن را به وجود مي آورد تا به منظور ليگ بيست و چهارم او را با پوشش ديگري در فوتبال ايران نگاه كنيم.

او در ليگ امسال هم با ۵ گل و ۶ بار گل از ديد آماري فعل بيش بخشش را به عرضه گذاشته و از بازيكنان با حال بروني فوتبال ايران به حساب‌آمده مي شود .


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: استقلال، تهران، ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۹:۲۴ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.