اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

روش خاص رونالدو برای فرار از استرس؛ این کار را کنید…

کریستیانو رونالدو در ماه فوریه جشن تولد 39 سالگی خود را برگزار کرد. با این حال، هیچ نشانه‌ ای از خستگی و فرسودگی در ساق پای این ستاره بزرگ پرتغالی دیده نمی‌ شود و او همچنان با پیراهن النصر می‌ درخشد. طبق گزارش های اخیر، رونالدو در فصل جاری بیش از 50 گل به ثمر رسانده است.

تا بار دیگر نشان دهد که ای بی تی 90 می‌ تواند تا اطلاع ثانوی مانند یک ستاره فوتبال بازی کند. او در حال سپری کردن یک فصل موفق در عربستان است و به زودی به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال در یورو 2024 شرکت خواهد کرد.

رونالدو امروز در یکی از برنامه‌های شرکت Whoop توضیحات جالبی درباره روش‌ های خود برای فرار از استرس و رسیدن به آرامش ارائه کرد. این شرکت که ستاره پرتغالی به عنوان سفیر جهانی آن فعالیت می‌ کند، به این موضوع پرداخت.

روش رفع استرس رونالدو

رونالدو در پاسخ به سوالی درباره چگونگی مدیریت فشارهای ناشی از شهرت و حرفه‌ ای بودن در فوتبال، توضیح داد: "فقط یک چیز برای من بسیار مهم است. من از ساعت 10 یا 11 شب با هیچ‌ کس صحبت نمی‌ کنم. تلفنم خاموش می‌ شود و اصلاً از آن استفاده نمی‌ کنم.

دوست ندارم آخر شب‌ ها با کسی صحبت کنم چون آرامش ذهنی‌ ام را به هم می‌ ریزد. پس از ساعت 10 شب به بعد با من تماس نگیرید." این ستاره بزرگ پرتغالی در ادامه اشاره کرد که برای زندگی‌ اش برنامه‌ ای دارد که به شدت به آن پایبند است. رونالدو می‌ گوید سال‌ها است که این برنامه را رعایت می‌ کند و به همین دلیل وقتی وارد زمین چمن می‌ شود، همیشه در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: رونالدو، کریستیانو، کریستیانو رونالدو، النصر، لیگ حرفه ای عربستان،


تاریخ : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۵:۴۲:۰۲ | نویسنده : ronaldo | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.