اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

هلی‌کوپتر حامل رئیسی هنوز پیدا نشده است

هنگامی که مقامات ایران ساعت‌ ها پس از محو شدن بالگرد از رادار به دنبال آن بودند، سازمان نجات و امداد ترکیه اعلام کرد که به دنبال درخواست تهران، یک پهپاد آکینجی همراه با 32 کوهنورد امدادگر و 6 خودرو برای یافتن لاشه هلیکوپتر به محل حادثه اعزام شده‌ اند.

همزمان با عملیات جستجو معتبرترین کازینو آنلاین فارسی، خبرگزاری آناتولی ترکیه تصاویر زنده از دوربین پهپاد را منتشر کرد. بیش از 2 میلیون نفر توانستند به طور همزمان این صحنه‌ ها را از طریق اینترنت مشاهده کنند.

به گزارش خبرگزاری رسمی ترکیه، در ساعات میانی شب، پهپاد توانست با دوربین حرارتی خود موقعیت دقیق لاشه بالگرد را شناسایی کرده و پس از پایان ماموریت به پایگاه خود در ترکیه بازگردد، علیرغم وضعیت نامساعد جوی و بارانی منطقه.

سقوط هلی کوپتر رئیسی

در حوادثی که موجب سقوط هلیکوپتر شد، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، محمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز و مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، جان باختند.

پهپاد آکینجی ترکیه، لاشه هلیکوپتر حامل ابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان و همراهانشان را در مختصات مشخص‌ شده کشف کرد.

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر ایران، در گفتگو با تلویزیون دولتی این کشور از پیدا شدن لاشه هلیکوپتر حامل ابراهیم رئیسی و همراهانش در شمال استان آذربایجان شرقی خبر داد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: سقوط هواپیمای رئیسی، سقوط هلی کوپتر رئیسی، سانحه بالگرد رئیسی،


تاریخ : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۲:۵۹ | نویسنده : ronaldo | نظرات (1)نظرات (1)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.