Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 ) پرسپوليس

اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

اخبار و حواشی داغ ورزشی

پيشنهاد وسوسه‌ انگيز به بيرانوند!

عليرضا بيرانوند در واكنش به خبري مبني بر احتمال غيبتش در اردوي تيم ملي پس از بازي‌ هاي ليگ به دليل درمان مچ دستش، اعلام كرد كه نه‌ تنها در اين فيفا‌دي بلكه در جام‌جهاني 2030 نيز حضور خواهد داشت.

گزارش‌ ها حاكي از آن است كه بيرانوند در روزهاي اخير تلاش زيادي كرده تا درد دستش را پنهان كند و نگذارد اين موضوع رسانه‌ اي شود.

او به همين دليل به خبر تشديد مصدوميتش واكنش دانلود بازي تخته نرد آنلاين شرطي پولي اندرويد نشان داد. با نزديك شدن به نقل و انتقالات تابستاني و پيشنهاد 120 ميلياردي باشگاه تراكتور براي دو فصل به بيرانوند، خبر تشديد مصدوميت او مي‌ تواند به ضررش باشد.

در اين شرايط، به نظر مي‌رسد كه بيرانوند قصد دارد با وجود درد در دستش، در اردوي تيم ملي حضور يابد. اتفاق مشابهي در فيفا‌دي قبلي نيز رخ داد كه باشگاه پرسپوليس مربيان و كادر پزشكي تيم ملي را مقصر دانست، در حالي كه بيرانوند با درد جزئي به اردوي تيم ملي رفته بود.


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاریخ : 1403/2/29  | ۱۴ | نویسنده : worldsportdnews |

بازيكن پرسپوليس آبروي هم تيمي هايش را برد | واكنش علي دايي : من سال ها تلاش كردم براي تيم كه شما…

فيلمي از همسر سپهر حيدري در فضاي مجازي منتشر شده است كه به دليل محتواي وقيحانه‌ اش نمي‌ توان آن را به اشتراك گذاشت. اين ويديو بازديدهاي زيادي داشته و توجه بسياري را به خود جلب كرده است.

در اين فيلم، آرام جوينده با لباس‌ هاي نيم‌ تنه مي‌ رقصد كه باعث سايت شرط بندي با واريز مستقيم شده بسياري از كاربران، به‌ ويژه هواداران پرسپوليس، خواهان برخورد سپهر حيدري شوند. براي تذكر به اين سلبريتي‌ ها و جلوگيري از بازي با آبروي زنان ايراني، تنها عكس‌هاي سانسور شده‌اي از اين فيلم منتشر مي‌ شود.


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاریخ : 1403/2/29  | ۰۳ | نویسنده : worldsportdnews |

كارخانه بازيكن سازي پرسپوليس در دست تغيير

تغييرات در تيم‌ هاي پايه و آكادمي باشگاه پرسپوليس از زمان مديريت سميعي و شكوري، معاون وقت باشگاه، آغاز شد. آن‌ ها درصدد تغييرات در تيم‌ هاي پايه و تزريق انرژي جديد به آكادمي باشگاه بودند.

در ابتداي اين اقدامات، محسن خليلي به عنوان مدير آكادمي انتخاب شد و در تيرماه 1400 برنامه 5 ساله‌ اي به باشگاه ارائه داد كه حالا سه سال از آن زمان گذشته است.

تيم‌ هاي پايه در بدو حضور خليلي با مشكلات بسياري در زمينه بازي بوم زمين تمرين، امكانات و مسائل سخت‌ افزاري مواجه بودند. بازيكنان در زمينه خوابگاه و ساير نيازهاي اوليه مشكلات زيادي داشتند.

يكي از اصلي‌ ترين مشكلات به اين نكته بازمي‌ گشت كه زمين تمرين و مسابقه تيم‌ هاي پايه در دست پيمانكار بود. اما پس از مدتي، زمين درفشي‌ فر از پيمانكار گرفته شد و دغدغه‌ هايي مانند توپ تمريني و آب معدني نيز با اين تغيير برطرف شد و شرايط براي تيم‌ هاي پايه و مربيان‌ شان بهبود يافت.

در سال اول، تنها خروجي تيم‌ هاي پايه پرسپوليس ابوالفضل سليماني بود كه به شكل قرضي به تيم آلومينيوم اراك انتقال يافت. اما در سال دوم و سوم، شرايط بهتر شد و چندين بازيكن از تيم‌ هاي پايه به تيم‌ هاي ديگر انتقال يافتند.

نمونه بارز اين خروجي‌ ها حضور بازيكنان نوجوان و جوان پرسپوليس در تيم‌ هاي ملي نوجوانان و جوانان بود. به عنوان مثال، سمير حبوباتي به تيم ملي نوجوانان رفت و در زمان مربيگري مرفاوي در تيم ملي جوانان، بازيكناني مانند حسين حاجي‌ زاده و عليرضا عنايت‌ زاده در اين رده ملي بازي كردند.


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاریخ : 1403/2/29  | ۰۲ | نویسنده : worldsportdnews |

اسطوره استقلال: پرسپوليس قهرمان شود هم خوشحال مي شوم!

حسن روشن، پيشكسوت فوتبال ايران و بازيكن سابق تيم استقلال تهران، در گفت‌ و گويي با خبرنگاران درباره سفر به تبريز گفت: "دليل اين سفر مراسم سالگرد رضا حسن‌ زاده است كه از بچه‌ هاي خوب ما بود.

او شاگرد ما بود و افتخار داشتيم كه با او بلك جك كار كنيم. با كمال ميل آمدم و حتي با اينكه عمل جراحي داشتم، اما با اشتياق به اينجا آمدم. از تبريزي‌ ها و به‌ ويژه رسول خطيبي بابت تدارك اين مراسم تشكر مي‌ كنم. يادش گرامي باد.

اين سيزدهمين سالگرد است و به همين مناسبت يك بازي هم انجام مي‌ دهيم." به نقل از ورزش سه، او ادامه داد: "ليگ ما تا چند هفته خيلي ضعيف بود و ليگي نبود كه الان داريم.

تقسيم‌ بندي جدول فوتبال ايران را نشان مي‌ دهد و ليگ ما كه بايد پرسپوليس و استقلال در آن بالا باشند، نشان‌ دهنده پيشرفت فوتبال ايران است.

اكنون اين رقابت باعث شده فوتبالمان جذاب‌تر شود. تراكتور و سپاهان مدعيان ديگري هستند كه صحبت مي‌ شود، ولي اين به خاطر جذب بازيكنان خوب و هزينه‌ هاست كه اصلاً ملاك نيست."

خوشحالي اسطوره استقلال از قهرماني پرسپوليس

روشن تاكيد كرد: "از رتبه چهارم به بعد در اين جدول كه مي‌ بينيد، سطح پايين‌تري از تراكتور و سپاهان دارند. اين ليگ نشان‌ دهنده وضعيت سلامتي فوتبال ايران است.

ديديم كه سپاهان، فولاد و استقلال خوزستان در ليگ قهرمان شدند، ولي اين قهرماني‌ ها نمكي نداشته‌ اند. هميشه بايد استقلال و پرسپوليس اول شوند تا فوتبال گرم شود و مردم بهتر فوتبال را دنبال كنند.

پيش‌ بيني من قهرماني استقلال است، اما فوتبال واقعاً بي‌ رحم است. فوتبال اتفاقاتي را در خود جاي مي‌ دهد كه قابل پيش‌ بيني نيست. دليل قهرماني استقلال اين است كه اين تيم چند هفته قبل مقابل تراكتور شكست خورد و پرسپوليس هم از طرف ديگر سپاهان را برد.

استقلال تساوي كرد، اما پرسپوليس نبرد و مساوي كرد و اين يعني بايد استقلال قهرمان شود. يكي از محاسن فصل استقلال اين است كه اين تيم ستاره ندارد.

ان‌ شاء الله با تغييرات و تقويت‌ هاي آينده كه در اداره استقلال صورت مي‌ گيرد، شرايط بهتر شود." بازيكن سابق استقلال درباره تيم نكونام گفت: "افتخار است كه هواداران استقلال خوشحال شوند و اگر پرسپوليس هم قهرمان شود خوشحال مي‌ شوم.

چون قرار بر تعصب خشك و خالي نيست. فوتبال ايران مريض است و از زير بنا ايراد دارد. ان‌ شاءالله با حضور عبدي در تيم جوانان دوران خوبي در پيش داشته باشيم."


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاریخ : 1403/2/29  | ۰۲ | نویسنده : worldsportdnews |

گل‌ محمدي: پرسپوليسي‌ ها اگر دلشان خنك مي شود فحش بدهند!

يحيي گل‌ محمدي در واكنش به انتقادات هواداران پرسپوليس، در تاريخ 26 ارديبهشت 1395 با خبرورزشي مصاحبه كرد و گفت: "ما در اين مسابقه هيچ چيزي كم نگذاشتيم و با تمام وجود بازي كرديم.

بچه‌ ها از جان مايه گذاشتند و هيچ‌ كس نمي‌تواند به تيم من تهمت كم‌ كاري بزند، ولي واقعاً بازي كردن در گرماي 43 درجه خوزستان دشوار بود.

من از كامنت‌ هاي هواداران پرسپوليس ناراحت نشدم چون دانلود بازي 21 آنلاين به آن‌ها حق مي‌ دهم بابت قهرمان نشدن اين تيم ناراحت باشند. اگر پرسپوليسي‌ ها با فحاشي به من آرام مي‌ شوند هيچ اشكالي ندارد.

صادقانه مي‌ گويم از نظر من قهرمان واقعي اين فصل پرسپوليس است چون با توجه به مشكلاتي كه داشت توانست خودش را از انتهاي جدول تا رتبه دوم بالا بكشد و دربي برگشت را هم ببرد."

نازاحتي يحيي گل محمدي از هواداران

سرمربي وقت ذوب‌ آهن، كه چند روز پس از اين مصاحبه بايد در فينال جام حذفي به مصاف استقلال مي‌ رفت، با انتقاد از تاريخ برگزاري اين بازي گفت: "ما چهار روز قبل از فينال جام حذفي بايد در آسيا بازي كنيم.

پنجم خرداد با العين امارات بازي داريم و نهم خرداد براي ما فينال جام حذفي گذاشتند. اين ظلم آشكار در حق ذوب‌ آهن است و حس مي‌ كنم يك شائبه بزرگ وجود دارد كه عده‌ اي مي‌ خواهند يك جام به استقلال بدهند و اين تيم را قهرمان جام حذفي كنند!"


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاریخ : 1403/2/29  | ۰۲ | نویسنده : worldsportdnews |

استوري معنادار بيرانوند بعد از پيروزي استقلال

عليرضا بيرانوند دروازه بان ملي پوش پرسپوليس كه تيمش مسابقه نزديكي با آزادي به منظور پهلواني خواهد داشت پس از نجاح امشب آبي پوشان و از دست بخشيدن يك بار ديگر پيشوا پيامي را در فضاي مجازي انتشار نمود .

بيرانوند با منتشر سايت هاي شرط بندي كلاهبردار عكسي از بازيكنان پرسپوليس در صفحه شخصي اينستاگرامش نوشت : « نتيجه نداد، ادامه بده...نتيجه داد، ادامه بده... نتيجه عالي شد، باز هم ادامه بده...استمرار رمز موفقيت است »


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاریخ : 1403/2/26  | ۱۶ | نویسنده : worldsportdnews |

شرط اورونوف براي ماندن در پرسپوليس

راندمان مرغوب پرسپوليس در نيمه نوبت دوم در تفهيم موجب مراجعت اين دسته به مسابقه پهلواني زمان سيال ليگ عالي شد كه اوسمار ويه را ارشاد اين اكيپ را با جمع گرديدن بازيكناني همچون اوستون ارونوف ، عبدالكريم صباحت و محمد خدابنده لو بر تقبل گرفت.

بازي هاي ثنا بهترين سايت بت ايراني برانگيز ارونوف بازيكن گروه مربوط به ملت ازبكستان با تأثير سر راست گلزني و بازي سازي هاي او همراه شد تا اين بازيكن بي‌نهايت پگاه جايگاه خويش را در وسط طرفداران پرسپوليس ديده بسازد تا آنها محبت به دنباله ظهور او داشته باشند.

شرط اورونوف

ارونوف به منظور هنگام مستقبل باز با پرسپوليس عهدنامه مي نمايد كه پول آن باز از كنار تخمين زده مي شود شده است ولي در صورتيكه معهد نتواند تعهدات مالي موعد روان او را پرداخت ادا كند مي تواند موافق روش انتقال و انتقالاتي فيفا با عدم دانلود اجرت دو ماهه خودتان از اين باند متفاوت بشود.

قانع صوفي مديرعامل كلوب پرسپوليس همان با آگهي از اين مبحث تا كنون جلوگير از تاخير پرداختي به اين بازيكن تبديل شده بوده است تا ارونوف فعلا متقبل به احترام قراردادش با پرسپوليس مي بود .


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاریخ : 1403/2/26  | ۱۶ | نویسنده : worldsportdnews |
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.